reede, 13. jaanuar 2017

Eesti uus bränd vasturääkivusi täis?

Vaatame siis kõvasti maksma läinud Eesti uut rahvauhkust - veebilehte: https://brand.estonia.ee/

Kohe teises lõigus saabub reaalsus [huvitavad kohad paksus kirjas ja allajoonitud]:
"We have built the world’s most advanced digital society and are offering our country as a service. Estonia also stands for a clean environment, NATO troops, Arvo Pärt, our intelligent President and startup hubs, largest gender pay gap in the EU, UNESCO heritage and sky-high CO2 emissions – all the good and the bad. No logo would do us justice. Instead we have a lot of interesting stories and a clear vision." 

Nii et meie eelised, mida me välismaailmale reklaamime on: suurime palgaõhe EL-is? Et nagu ok, selle peale võivad veel kõvad šovinistlikud ärikad siia tulla. Samas vasturääkivus, et puhas keskkond (clean environment) ja ülikõrge CO2 emissioon (sky-high CO2 emissions) .... see on juba natuke naljakas.

Peale teist lõiku kadus ära huvi seda vasturääkivat saiti edasi uurida.


Lisaks, ekraanitõmmis veebist 13. jaanuaril:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar